درباره ما

تاریخچه لیزر

دانشمند مکس پلانک در سال 1900 میلادی مهمترین اثر خود را که در آن رابطه بین انرژی و تشعشعات را استنباط میکرد را منتشر نمود که انرژی میتواند در تک تک گسسته ها ساطع شده و یا جذب گردد. از اینرو این نظریه نقطه عطفی در علم فیزیک بود و به کمک همه فیزیکدانان شتافته و علم اولیه لیزر از اینجا سرمنشا گرفته و دانشمندانی همچون آلبرت انیشتن در سال 1905 میلادی توانست با این نظریه  مقاله ای در مورد اثرات فتوالکترونیک برای بشریت منتشر نماید. اما بعد از آلبرت انیشتن حدود 40 سال طول کشید تا دانشمندان دیگر توانستند این نظریه را اثبات و تقویت نمایند تا به ابزارهای توانمند امروزی دست پیدا کنند.

برش لیزر سادات  از سال 1393 فعالیت خود را در استان البرز آغاز نمود. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده تا با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در پیشبرد و توسعه صنعت گام های مثبتی بردارد و با چنین رویکردی نسبت به تامین نیازهای کیفی و کمی مشتریان خود خدمات ذیل را ارایه نماید.

– برش لیزر ورقهای آهن  از ضخامت  0/1 میل  تا  15 میل

– برش لیزر ورقهای استیل  از ضخامت  0/1 میل  تا  12 میل

– برش لیزر ورقهای گالوانیزه  از ضخامت  0/3 میل  تا  3 میل

– برش لیزر ورقهای آلومینیوم  از ضخامت  0/5 میل  تا  3 میل

– برش لیزر پروفیل و لوله  از دهنه  2 سانت  تا  10 سانت

– حک روی فلزات   به ابعاد  15*15 سانت

بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است. اما هدف کارآفرینی بطور مستقیم و غیرمستقیم مهمترین عامل بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است.

عزم و اراده این مجموعه در طی سالیان همواره به نحوی بوده که بتواند در جهت توسعه و ایجاد اشتغال، بخشی از دغدغه های کار را مرتفع نماید و بطور مستقیم برای 15 خانوار شغل ایجاد کرده و غیرمستقیم با بیش از 1000 نفر همکاری کند.

1
پروژه های در حال اجرا
1
پروژه های تکمیل شده

کیفیت را از ما بخواهید

اینستاگرام

تلگرام

واتس اپ

null

null

null

null

null

null

فهرست