1. خانه
  2. >
  3. خدمات
  4. >
  5. برش استیل
  6. >
  7. برش استیل

برش لیزر استیل

برش لیزر استیل یکی از پرکاربردترین روش های برش ورق می باشد که در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، لوازم خانگی، محصولات دکوری، تجهیزات صنعتی و … کاربرد دارد.

برای آشنایی بیشتر با انواع ورق استیل و چگونگی برش لیزر استیل با ما همراه باشید. در آخر نیز می توانید نمونه کارهای برش لیزری استیل را مشاهده کنید.

انواع ورق استیل

انواع ورق استیل که می توان برای برش لیزر استیل مورد استفاده قرار گیرد:

برش لیزر ورق استیل ۳۰۴

برش لیزری ورق استیل ۳۱۶

برش ورق استیل ۳۱۰

برشکاری ورق استیل ۳۲۱

برش ورق استیل ۴۳۰

و …

ورق استنلس استیل (Stainless Steel) چیست؟

آلیاژ استیل از ترکیب آهن، کروم، نیکل و مقدار بسیار کمی کربن تشکیل شده است. علت ضد زنگ و ضد خورنده بودن ورق استیل وجود مقادر بالای عنصر کروم است که با تشکیل اکسید کروم در سطح ورق استیل مانع از خورندگی می شود.

درصد کربن در استنلس استیل کم بوده اما با افزایش مقدار کم آن مقاومت استیل افزایش می یابد. همچنین با تغییر میزان عناصری که ذکر کردیم و همچنین با اضافه یا کم کردن عناصر دیگر مانند مولیبدن، تیتانیوم انواع مختلف ورق استیل تولید می گردد.

تفاوت ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر:

در بازار استیل این دو اصطلاح مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که ورق استیل توسط آهن ربا جذب می شود به اصطلاح ورق استیل بگیر گفته می شود اما زمانی که توسط آهن ربا جذب نشود ورق استیل نگیر گفته می شود.

علت این امر تفاوت در میزان آهن موجود در ورق استیل می باشد.

برش لیزر استیل چگونه انجام می شود؟

در مجموعه لیزرسادات، برش لیزر ورق استیل از ضخامت 0.1 الی 12میلی متر صورت می گیرد. ابعاد ورق استیل نیز می تواند تا عرض ۱.۵ و طول ۳ متر باشد.

تکنولوژی به کار رفته برای برش استیل، اشعه لیزر می باشد که به علت دقت بالا، کیفیت برش استیل بالا می باشد و مقدار پلیسه در محل برشکاری بسیار کم خواهد بود.

دو  روش برای برش ورق استیل وجود دارد:
۱- برشکاری لیزر ورق استیل با گاز اکسیژن:

به علت به کارگیری گاز اکسیژن کیفیت برش نسبت به گاز نیتروژن پایین تر بوده و بیشتر برای ضخامت های پایین ورق استیل مورد استفاده می گیرد. مزیت استفاده از گاز اکسیژن برای برش لیزر استیل، قیمت تمام شده ی پایین تر برش می باشد.

۲- برش لیزر استیل با گاز نیتروژن:

با به کار گیری گاز نیتروژن، کیفیت برش لیزر استیل بالاتر است. ما در مجموعه لیزرسادات  انواع برش لیزر استیل هم با گاز اکسیژن هم با گاز نیتروژن را ارائه می دهیم.

محصولاتی که می توانید با برش لیزر استیل تولید کنید:

برش لیزر برای ساخت قطعات تزئینی و دکوراتی

برش لیزر استیل دکوری

برش لیزر استیل قطعه صنعتی

برش لیزر برای ساخت قطعات و مخازن صنایع غذایی

برش لیزر برای ساخت استراکچر

مراحل برش ورق استیل با لیزر در مجموعه لیزر سادات

۱- طراحی: در صورت داشتن طرح لیزر استیل، از طریق راه های ارتباطی سایت طرح خود را برای ما ارسال کنید، در غیر اینصورت طرح مورد نظر شما برای برش لیزر استیل توسط طراحان ما طراحی می گردد.

۲- تایید طرح برش: طرح برش لیزر استیل توسط شما تایید می گردد.

۳- انجام برش لیزر استیل: در کمترین زمان، برش لیزر بر روی ورق استیل انجام می شود.

۴- ارسال: محصول یا ورق برش خورده استیل برای شما ارسال می گردد.

قیمت برش لیزر استیل

روش محاسبه قیمت برش لیزر استیل، مقدار طول برش و ضخامت ورق استیل می باشد. همچنین بر اساس استفاده از گاز اکسیژن برای برش لیزر استیل و یا گاز نیتروژن، قیمت برشکاری لیزر متفاوت است.

گروه صنعتی لیزر سادات ارائه دهنده انواع خدمات برش از جمله برش لیزر با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات همواره می کوشد تا بهترین خدمات و محصولات را برای شما مشتریان عزیز فرآهم آورد.

ما با بهره گیری از دقیق ترین ابزارها، بهترین نتیجه را برای مشتریان عزیزمان به ارمغان می آوریم.

 

فهرست